51723
Profesionales cualificados de Digital & IT
Compartir oferta

Director/a de Comunicació

Referencia: #04062018

Localización: Barcelona


El nostre client és La Fundació Jaume Bofill (http://www.fbofill.cat)  que  promou la  recerca, debats i iniciatives per transformar l’educació a Catalunya i construir oportunitats educatives innovadores que superin les desigualtats. Ho fan des dels valors de la independència, la cooperació, el compromís i el rigor.

Estem cercant un Director de Comunicació, que dins del equip directiu és una posició nova: fins ara mai hem tingut responsables de comunicació global, ha estat una funció coordinada transversalment per Direcció i per cada responsable o per gerència en els temes de web i publicacions.

Què esperem?

Volem revolucionar la comunicació de la fundació fent arribar el nostre esperit de canvi i transformació social a més ciutadans i comunitats. Creiem que les moltes persones que creuen i impulsen els nous reptes del canvi educatiu i les oportunitats educatives per superar les desigualtats comparteixen la nostra visió, i volem aprofitar aquest potencial de compromís i col·laboració.

Volem comunicar les nostres crides i propostes amb nous llenguatges i aprofitar l’enorme potencial de talent i d’involucració activa  de molts ciutadans, crear noves complicitats i guanyar presència digital tant en el terreny digital com en el presencial.

La Fundació Bofill funciona com un laboratori d’idees i un impulsor d’iniciatives de canvi social i educatiu, que compta el talent i l’expertesa d’una xarxa de centenars de col·laboradors experts en recerca o impulsors del canvi educatiu. A llarg de l’any impulsem seminaris, projectes, propostes socials, desenes de debats i crides a reptes, rodes de premsa.. i totes les nostres publicacions i actes es poden seguir i descarregar en obert als webs.

Descripció del lloc de treball:

  • Serà el responsable de l’estratègia i l’operativa de comunicació de la fundació.
  • Reporta directament a la Direcció General i és membre de l’equip directiu (format per la gerència, la direcció de programes, direcció de recerca).
  • Té al seu càrrec la cap de publicacions i difusió (gestiona l’edició de publicacions, dissenys, els continguts del web i el butlletí).
  • Disposa de proveïdors externs específics per tasques concretes (vídeos, disseny, edició de publicacions…). Té el suport de serveis generals per la gestió de vídeos i la gestió d’actes. Es coordina amb el responsable d’incidència social.
  • Es coordina directament amb les directores d’àrea per als continguts i estratègies i per les rodes de premsa
  • Es coordina amb els caps de comunicació específics d’alguns projectes que promovem.

Perfil:

  • Domini d’estratègies digitals de comunicació, màrqueting i involucració
  • Mínim 3-5 anys d’experiència en lideratge i responsabilitats de comunicació en una organització o empresa.
  • Es valorarà motivació pel sector fundacional , el tercer sector i causes socials i cíviques i experiència prèvia
  • Es valorarà motivació per l’educació i la transformació educativa i per la lluita contra les desigualtats
  • Experiència en disseny de comunicació en format web i creació de relat.
  • Es valorarà experiències en campanyes de dinamització i involucració de comunitats digitals
  • Excel lent domini català i castellà escrit i parlat. Es valorarà domini de l’anglès.

Responsabilitats:

  • Dirigir, produir i dinamitzar l’estratègia de comunicació global, missatges, estil i xarxes socials. Construir i desenvolupar la marca de la fundació.
  • Assessorar els projectes de les àrees de recerca i programes en estratègies d’involucració, mobilització, storytelling i dinamització de comunitats.
  • Dirigir la política d’edició de publicacions, informes i materials de coneixement editats que gestiona la Cap de Difusió.
  • Participar en la ideació de projectes aportant estratègia comunicativa.
  • Crear i gestionar una nova estratègia d’involucració, socis i fundraising.
  • Ampliar la relació amb mitjans de comunicació tradicionals.
  • Assessorar i oferir serveis de comunicació als projectes amb estratègia pròpia.
  • Avaluar quantitativament i qualitativa l’impacte social i comunicatiu de l’entitat.
  • Crear un nou web principal i el vincle amb els webs de projectes. Coordinar l’estratègia i la política de web corporativa i webs de projectes específics.
  • Dissenyar i elaborar un nou format de memòria de la Fundació i la gestió i anàlisi de les dades d’activitat, impacte i resultats.
  • Idear i coordinar actes i la comunicació del 50 aniversari de la fundació pel 2019
  • Coordinar la política de vídeos de debats, actes i projectes i de streaming i modalitats de debat presencial. Dinamitzar l’increment de visites web, els visionats de vídeo i descàrregues de publicacions.
  • Coordinar formats i l’estratègia comunicativa dels 50 actes presencials anuals.
  • Coordinar la comunicació corporativa de la nova seu.

Oferim:

  • Reporta directament a la direcció general i és membre de l’equip directiu (format per gerència, la direcció de programes, direcció de recerca) des d’on participa en la definició i impuls de l’estratègia global de la fundació.
  • Té al seu càrrec la cap de publicacions i difusió (gestiona l’edició de publicacions, dissenys, els continguts del web i el butlletí). Disposa de proveïdors externs específics per tasques concretes (vídeos, disseny, edició de publicacions…). Té el suport de serveis generals per la gestió de vídeos i la gestió d’actes. Es coordina amb el responsable d’incidència social.
  • Es coordina directament amb les directores d’àrea i els caps de projecte per als continguts i estratègies i per les rodes de premsa o amb els caps de comunicació específics d’alguns projectes que promovem.
  • Incorporació immediata, però amb possibilitat de negociar amb el candidat esculit.
  • Jornada laboral flexible.
  • Retribució competitiva i negociable segons el perfil del candidat final.


INSCRIBIRSE EN LA OFERTA