Auxiliar Administrativa
<< Anterior |
Siguiente >> |
Localización: Barcelona
El nostre client és una empresa, dedicada a gestionar ajuts per a la innovació per a pimes i autònoms
Degut del seu creixement estan interessats a contractar un/a Auxiliar Administratiu, amb agilitat pels tràmits (especialment burocràtics i tediosos de les administracions públiques), que sigui metòdica i fiable que els pugui ajudar amb les tasques de gestió d’expedients.
Principals funcions:
- Executar diferents tasques administratives segons necessitats.
- Actualitzar i mantenir la base de dades de clients i possibles clients.
- Classificar i arxivar tots els documents digitalment de manera ordenada, lògica i metòdica.
- Respondre requisits de l’administració, reclamant informació/documentació al client dins el termini i en la forma escaient
- Emplenar qüestionaris en PDF i en formularis en línia.
- Realitzar sol·licituds d’ajuts complint amb terminis reduïts (de pocs dies) fixats per l’administració.
- Relacionar-se bé de manera no presencial, mitjançant correus electrònics i videoconferències amb clients, companys/es i altres col·laboradors.
- A més, la persona serà moltes vegades el contacte de la nostra empresa amb el client, així que ell o ella ha de tenir una predisposició cordial i amistosa i estar fàcilment disponible per descarregar el client del treball burocràtic que li exigeix l’administració i que la nostra empresa facilita.
Requisits:
- Que sàpiga treballar sense imprimir documents.
- Es desenvolupi bé en entorns d’aplicacions d’ordinador i que tingui un certificat digital i l’hagi fet servir per signar documents en línia i identificar-se.
- Coneixeu i utilitzeu les dreceres de teclat i altres “trucs” de les aplicacions més comunes (Excel, Word, Adobe Acrobat, Google sheets, Google docs, Chrome, etc…)
- Tingueu agilitat en la gestió documental i d’informació.
- Tingueu experiència en tasques ofimàtiques.
- Tingueu capacitat per aprendre a utilitzar eines al núvol per gestionar expedients (tipus ERP).
- Sigueu capaç d’aprendre a automatitzar tasques repetitives.
- Sigui capaç de treballar de manera responsable i autònoma.
- Sigueu capaços de donar prioritat a les tasques amb terminis més reduïts.
- No cal cap titulació en concret, però es valorarà tenir estudis de FP o Mòdul Superior en Administració i/o Comptabilitat.
- No cal, però es valorarà tenir experiència en gestió documental digital.
- Es farà una prova pràctica per avaluar aquestes competències.
- Idioma català fluid imprescindible, valorable nivell d’anglès fluid
S’ofereix:
- Horari 9h a 18h, de dilluns a dijous i divendres de 8h a 15h
- Contracte fix després del període de prova
- Retribució d’acord amb la formació i l’experiència.
- Incorporació immediata.
<<< Anterior |
Siguiente >>> |