119331
Profesionales cualificados de Digital & IT
Compartir oferta

Auxiliar Administrativa

Referencia: #10323

Localización: Barcelona


El nostre client és una empresa, dedicada a gestionar ajuts per a la innovació per a pimes i autònoms

Degut del seu creixement estan interessats a contractar un/a Auxiliar Administratiu, amb agilitat pels tràmits (especialment burocràtics i tediosos de les administracions públiques), que sigui metòdica i fiable que els pugui ajudar amb les tasques de gestió d’expedients.

Principals funcions:

  • Executar diferents tasques administratives segons necessitats.
  • Actualitzar i mantenir la base de dades de clients i possibles clients.
  • Classificar i arxivar tots els documents digitalment de manera ordenada, lògica i metòdica.
  • Respondre requisits de l’administració, reclamant informació/documentació al client dins el termini i en la forma escaient
  • Emplenar qüestionaris en PDF i en formularis en línia.
  • Realitzar sol·licituds d’ajuts complint amb terminis reduïts (de pocs dies) fixats per l’administració.
  • Relacionar-se bé de manera no presencial, mitjançant correus electrònics i videoconferències amb clients, companys/es i altres col·laboradors.
  • A més, la persona serà moltes vegades el contacte de la nostra empresa amb el client, així que ell o ella ha de tenir una predisposició cordial i amistosa i estar fàcilment disponible per descarregar el client del treball burocràtic que li exigeix l’administració i que la nostra empresa facilita.

Requisits:

  • Que sàpiga treballar sense imprimir documents.
  • Es desenvolupi bé en entorns d’aplicacions d’ordinador i que tingui un certificat digital i l’hagi fet servir per signar documents en línia i identificar-se.
  • Coneixeu i utilitzeu les dreceres de teclat i altres “trucs” de les aplicacions més comunes (Excel, Word, Adobe Acrobat, Google sheets, Google docs, Chrome, etc…)
  • Tingueu agilitat en la gestió documental i d’informació.
  • Tingueu experiència en tasques ofimàtiques.
  • Tingueu capacitat per aprendre a utilitzar eines al núvol per gestionar expedients (tipus ERP).
  • Sigueu capaç d’aprendre a automatitzar tasques repetitives.
  • Sigui capaç de treballar de manera responsable i autònoma.
  • Sigueu capaços de donar prioritat a les tasques amb terminis més reduïts.
  • No cal cap titulació en concret, però es valorarà tenir estudis de FP o Mòdul Superior en Administració i/o Comptabilitat.
  • No cal, però es valorarà tenir experiència en gestió documental digital.
  • Es farà una prova pràctica per avaluar aquestes competències.
  • Idioma català fluid imprescindible, valorable nivell d’anglès fluid

S’ofereix:

  • Horari 9h a 18h, de dilluns a dijous i divendres de 8h a 15h
  • Contracte fix després del període de prova
  • Retribució d’acord amb la formació i l’experiència.
  • Incorporació immediata.

 



INSCRIBIRSE EN LA OFERTA